۳ هتل پنج ستاره اصفهان در مسیر بهره‌برداری

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان در هفتمین نشست کمسیون گردشگری، فرش و صنایع‌دستی اتاق بازرگانی اصفهان که با حضور تمامی اعضا برگزار شد، از بهره‌برداری از ۳ هتل پنج ستاره در اصفهان در آینده نزدیک و به همت بخش خصوصی خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا، امیر کرم‌زاده در این نشست گفت: بی‌تردید امروز ملت ایران شاهد افتخارآفرینی فرزندان خویش درنبرد با دشمنی کینه‌توز همچون اسرائیل بودیم که مدت‌ها است ملت‌های آزاده خاورمیانه را گروگان خود قرار داده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان ادامه داد: امسال و هم‌زمان با هفته گردشگری برنامه‌های خوبی اجرا شد، لکن به دلیل شهادت ناباورانه سردار راه قدس و برای احترام به مقام شامخ آن شهید عزیز، ادامه این برنامه‌ها را به آینده نزدیک و با حضور وزیر محترم میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی موکول کرده‌ایم.

او افزود: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های ما در حوزه گردشگری افزایش زیرساخت‌های گردشگری استان است و خرسندم که به آگاهی برسانم با حمایت دولت و به همت بخش خصوصی، هم‌اینک ۳ هتل پنج ستاره در اصفهان در حال ساخت است.

کرم‌زاده تصریح کرد: با توجه به همت اتاق بازرگانی اصفهان درزمینهٔ برپایی نشست گردهمایی بزرگ فعالان گردشگری جهانی در پائیز امسال، این اداره‌کل از آمادگی لازم به‌منظور حمایت از این نهاد برخوردار بوده و تلاش می‌کنیم تا حمایت سایر نهادها را هم در خصوص حمایت از اتاق بازرگانی برای برگزاری هرچه بهتر این نشست را جلب کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1403071100844
دبیر مهدی نورعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha